Äntligen finns Muscles Of Sweden!

Vad är Muscles Of Sweden?

Muscles Of Sweden är en av många bloggar på internet som handlar om just muskler, muskeluppbyggnad, kostillskott och framförallt styrketräning. Här kommer att presenteras produkter ifrån flertalet av de större märkena inom tillverkning av kostillskott så som, fairing, twinbland med flera.

Varför välja Muscles Of Sweden?

Dess mångsidighet!
Jag anser att styrketräning är en livslära och det tar väldigt lång tid att bli lärd inom området.
Styrketräning är för många "skrotlyftning" i ett gym, men för väldigt många människor är det mycket mer. För mig är det en del utav min vardag och samma dagliga rutin som det möjligen är för dig att sköta ett arbete, klippa gräsmattan eller vad det än må vara.

Jag kommer att försöka involvera så många olika element kring ämnet "Styrketräning" som möjligt.

Det kommer även att diskuteras kroppens uppbyggnad och hur vi bör träna för att få en optimal muskelökning.

Dagliga träningspass kommer naturligtvis att presenteras och förhoppningsvis kan detta öka motivationen ytterliggare för läsaren.

Själv har jag vid ett flertal tillfällen försökt att hitta en blogg eller internetsida som har denna mångfald men inte lyckats, så jag beslutade mig för att skapa en egen sida och försöka vinna likasinnade personers intresse.

Jag hoppas att jag kommer att utvecklas väldigt mycket och att du, de gånger du besöker denna sida, kommer att ha fått ett litet "know-how" med dig i bagaget.




Jag har sakta börjat berätta för mina vänner att Muscles Of Sweden har startat och den respons jag fått hitills är oerhört positiv. Det verkar uppenbarligen finnas ett intresse för en sida som tar upp ämnen som viktminskning, viktökning, styrketräning, kost och det viktigaste av allt - att den är up-to-date!

Mattias

 

 

 





Kommentarer
Postat av: fredde

Du tar upp viktiga saker som man inte alltid tänker på. Keep up the good work ;)

2009-09-23 @ 21:40:58
Postat av: ROFFE

Hur blir man fette?

2009-09-24 @ 08:14:56
Postat av: Sockret

I love it Mattias!

Helt klart med på ett litet hörn när du vill :)

Sjukt härligt att du gjort slag i saken!

kraaaaaaaaam

2009-09-24 @ 18:32:40
URL: http://sockret.blogg.se/
Postat av: Stefan Ekvall

Ser riktigt bra ut Mattias, verkar var vettiga saker som du tar upp här. Säkert en hel del folk

som kommer ta nytta utav detta.



Kör hårt!!!

2009-09-25 @ 00:44:23
Postat av: matte

Äntligen en blogg om träning!Bra tips man kan få.Bra jobbat Matte

2009-09-26 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0